reklama

Kto som, alebo prečo železničiar do politiky išiel

Dlhé roky, tak ako mnohí iní, som sa iba pozeral, čo nefunguje a nadával. Potom som prišiel na to, že ak chce človek posunúť veci skutočne dopredu, bez politiky to nepôjde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo?

V roku 2016 som ako riaditeľ energetiky na železničnom Cargu chcel nakúpiť elektrinu na tri roky dopredu, keďže ceny na burzách nezmyselne klesli a dalo sa očakávať že opätovne výrazne porastú. Tým by spoločnosť ušetrila milióny eur. Vedenie nesúhlasilo, dodnes môžem iba hádať, prečo asi. A tak som po dohode s generálnym riaditeľom z Carga odišiel.

Vtedy som pochopil, že akokoľvek chcete svoju robotu v štátnom sektore vykonávať dobre, ako jednotlivec nemáte prakticky žiadnu šancu čokoľvek zásadné zmeniť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Systém je potrebné zmeniť od základu, nie v jednej firme, ale prakticky vo všetkých, ktoré patria štátu. Aby sa to podarilo, musí vzniknúť tlak z najvyšších miest. Pochopil som, že ak chcem niečo zmeniť, bez politiky to nepôjde. Preto som vstúpil do strany Hlas pravice, ktorá chce Slovensko vrátiť k reformám. Bez nich to nepôjde.

Na tomto blogu sa preto budem venovať otázkam energetiky a tomu, čo všetko v nej nefunguje. Keďže kritizovať nestačí, budem sa snažiť navrhnúť aj konkrétne riešenia, ako tento stav zmeniť.

František Stručka

František Stručka

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dlhoročný železničiar, energetik a analytik Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo. Zároveň člen predsedníctva politickej strany Hlas pravice. Zoznam autorových rubrík:  EnergetikaVšeobecné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu